KajaGooGoo Fan-club

Üdvözöllek a magyar KajaGooGoo Fanclub oldalán. Az oldal folyamatos fejlesztés alatt áll, újabb cikekkel videókkal, képekkel várlak vissza legközelebb is. Szívesen veszem segítséged, ha Te is képekkel cikekkel tudod gazdagítani az oldalt. Ezeket a csibecsaba@freemail.hu címre köszönettel várom.

2007. január 22., hétfő

Riport Nick Beggs-el


Amióta LIMAHL elhagyta a zenekart, NICK BEGGS nemcsak basszusgitárosa, de énekese is a KAJAGOOGOO nak. És természetesen ő a lányok első számú kedvence. Hogy valójában ki ő, azt azonban nagyon kevesen tudják. Interjúnkban magánéletéről, álmairól, kívánságairól,terveiről beszél.
- Mit csinálnál ha nem lennél zenész, híres ember?
N:
- Szívesen lennék hal vagy madár. Unalmasnak találom hogy valaki "csak" ember. Talán egy repülő hal? Az érdekes volna...Szívesen és jól úszom. Vagy talán széllovas lennék?...A windsurffel a japán turné alkalmával ismerkedtem meg. Vagy talán sárkányrepülő lennék?...Nem tudom. Varázsos érzés lehet a levegőbe emelkedni.
- Nehéz gyermekkorod volt? Zenészekkel kapcsolatban ez már közhely...
N:
- Beteges gyermek voltam, gyomorpanaszokkal. Aztán a vegetáriánus étkezés rendbe hozott. De 11 éves koromig épp eleget voltam kórházban. Aztán sokáig semmi, s most a japán turnén nagyon szenvedtem a gerincemtől. Az orvosok szerint, ez kapcsolatban van a régi betegségemmel. Úgyhogy minden koncert előtt alaposan végigmasszíroztak.
- Milyen élményeid vannak az iskoláról? Minden rendben ment?
N:
- Gyűlölöm a középszerűséget, a sablont, így aztán nem voltam eminens diák. Mindig "jó" gyereket ültettek mellém, mondván-ez majd segít. A matekot gyűlöltem. Dolgozatírás közben mindig álmodoztam - például horgászásról. De a padtársaim segítettek rajtam így nem buktam meg.
- A magaviseleteddel nem voltak gondok?
N: - De! Én voltam a lázadó. Amikor a MENTMORE ROADSCHOOL - ba jártam afféle osztályképviselő voltam, aki a többiek szószólója a tanárokkal szemben. A diri Shakespeare-nek hívott, mert a hajam már akkor is hosszú volt. S mivel nem vágattam le, lemondattak a képviseletről. Sőt, az iskolából majdnem kirúgtak...
- Miért csak majdnem?
N:
- Édesanyám nagyon beteg volt, s a tanárok ezt tudták. Így hosszas viták után maradt a hosszú haj. - A lányok már akkor is rajongtak érted? N: - Nem, sőt egyáltalán nem kedveltek, és ez bosszantott. Túlságosan vad voltam s ez bizalmatlanná tette őket.
- Ma viszont kedvelnek. Sőt BOO , a barátnőd, igazán csinos lány.
N:
- Igen. Összetartozunk. Nagyon csinos, szexi, de házasságra nem gondolok. - Mi az, ami számodra taszító egy lányban? N: - Azok a lányok, akik túlságosan kifestik az arcukat, zavarnak. Azt is észreveszem, ha valaki csak keveset használ. BOO - val is veszekszünk ezért éppen eleget... Szép bőre van, nem értem, miért van erre a kenceficére szüksége.
- Beszéljünk most a hobbidról, szokásaidról. Mit olvasol mostanában?
N:
- Tokióból hazafelé, a 16 órás úton, egy újságíró könyvét olvastam el, aki kerékpáron járta be a világot. Azonkívül szakkönyveket a tengeri akváriumokról. Szeretnék valami hasonlót magamnak.
- Milyen ruhát viselsz a legszívesebben?
N:
- Amikor Japánban jártunk, megismerkedtem SATOH - val az ismert divattervezővel. Néhány selyemruhát tervezett számomra, s nekem ajándékozta őket. Az egyik pirosat viselem a legszívesebben.
- A magadfajta sztárokról úgy gondolják, hogy milliomosok. Mennyi pénz van nálad?
N:
- Nem érdekel a pénz. Most éppen 1 font 4 penny van nálam. Újságra elég lesz.
- Foglalkozol a politikával? Egyáltalán nem figyelsz a "nagy" emberekre?
N:
- Leginkább a zenészek munkáját figyelem. Csodálom FRANK ZAPPÁ - t. Szeretem CLIFF RICHARD - ot. Ő az ideálom. Valódi személyiség ! Nagyon érti, hogyan kell megfogni a közönséget.